Δημοφιλείς αναρτήσεις

1 Μαρτίου 2016

Το"ταξίδι" του βιβλίου




Συνεχίζονται οι επισκέψεις των σχολείων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κρανιδίου. Σήμερα  το πρωί οι μαθητές της  Β΄τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρανιδίου,
συνοδευόμενοι από τη δασκάλα  τους Τζένη Τσιρτσίκου, ξεναγήθηκαν από τη βιβλιοθηκονόμο Δήμητρα Αξαρλή στους χώρους τη βιβλιοθήκης μαθαίνοντας για το «ταξίδι» που θα κάνει ένα βιβλίο, μέχρι να φτάσει  στα ράφια της βιβλιοθήκης.
 Η Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ
Κυριακή Μήτσου