Συνοδευόμενοι από τη δασκάλα τους Σιμοπούλου Ιωάννα η Ε΄τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρανιδίου, επισκέφτηκε σήμερα τη βιβλιοθήκη. Οι μαθητές με την καθοδήγηση της βιβλιοθηκονόμου Δήμητρας Αξαρλή ενημερώθηκαν για τις υπηρεσίες που παρέχει η βιβλιοθήκη του Δήμου στους μαθητές. Τα βιβλία"ξεπήδησαν" από τα ράφια και βρέθηκαν στις αγκαλιές των μαθητών.Τόσο από το τμήμα ενιλήκων όσο κι από το παιδικό τμήμα.
Βιβλία με ζώα, εικονογραφημένες ιστορίες κυριάρχησαν στις προτιμήσεις των παιδιών.Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με το παιχνίδι αναζήτησης λέξεων μέσα από λεξικά κάθε είδους,(ιστορικά, ζώων, γλώσσας,φυτών) το οποίο πρόσφερε στα παιδιά και γνώση αλλά και διασκέδαση.
Η Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ.
Κυριακή Μήτσου